چه کراتینین 2.3 میانگین مبتلا به نفروپاتی IgA

سه شنبه 19 آذر 1392
ن : lafee

چه کراتینین 2.3 میانگین مبتلا به نفروپاتی IgA

چه کراتینین 2.3 میانگین مبتلا به نفروپاتی IgA

پرسش : من یک بیمار مبتلا به نفروپاتی IgA هستم. فشار خون من کمی بالا است. آزمایش خون نشان می دهد که سطح کراتینین 2.3 است . چه کراتینین 2.3 معنا مبتلا به نفروپاتی IgA نداشتند ؟

پاسخ ها : کراتینین مواد زائد عضلات است . سطح کراتینین نرمال 0.5 - 1.3ml / l است . سطح کراتینین می تواند توسط عوامل بسیاری افزایش می یابد. مصرف گوشت زیاد علت سطح کراتینین بالا است. ورزش شدید نیز می تواند به سطح کراتینین بالا منجر شود. اما سطح کراتینین بالا نمی تواند برای مدت طولانی آخرین اگر آن است که توسط مصرف گوشت و یا ورزش شدید ایجاد می شود. اگر کراتینین شما 2.3 برای مدت زمان طولانی طول می کشد ، ممکن است نشان می دهد که عملکرد کلیه است متوسط ​​کاهش یافته است. با این حال، کراتینین 2.3 را می توان با احتمال زیادی کاهش داد. پس چگونه برای کاهش کراتینین 2.3 ؟

اولا من پیشنهاد می کنم شما را به مدیریت یک رژیم غذایی مناسب برای کاهش بدتر شدن آسیب به کلیه ها. از آنجا که شما دارای فشار خون بالا ، شما باید یک رژیم غذایی کم نمک را دنبال کنید. نمک یک منبع غنی از سدیم ، که در سطح بالا فشار خون بالا را افزایش دهد. رژیم غذایی کم پروتئین همچنین توصیه می شود برای پروتئین می تواند مواد زائد ، که باید توسط کلیه مرخص تولید کند. پروتئین زیاد بار کلیه ها را افزایش دهد. شما می توانید از دکتر خود برای مدیریت شما یک رژیم غذایی مناسب بپرسید.

کراتینین 2.3 را می توان از طریق بهبود عملکرد کلیه ، است که به روش ریشه به کاهش سطح کراتینین کاهش داد. پزشکی میکرو چینی Osmotherapy توصیه می شود. این در بهبود عملکرد کلیه هدف . اگر می خواهید بیشتر بدانید در مورد این درمان ، شما می توانید به من یک ایمیل به kidneyask@hotmail.com ، من در اسرع وقت پاسخ داده خواهد شد !



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: چه کراتینین 2, 3 میانگین مبتلا به نفروپاتی IgA,



تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان kidney disease awareness battle cure و آدرس kidneyabc.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.